Blog je můj svět.

8 typů jak zhubnout

5. června 2014 v 7:13 | Laura
1. Jezte pětkrát až šestkrát denně. Nezapomínejte tedy na dopolední a odpolední svačinku, protože časté jídlo donutí váš metabolismus přeřadit na vyšší rychlost a vaše tělo pak bude rychleji spalovat přijaté tuky.


2. Dejte si dvacet minut před večeří několik kousků zeleniny. Zaplníte si žaludek a nesníte toho tolik.

3. Nikdy nevynechávejte snídani. Jídlo na talíři by však mělo být vyvážené. Sáhněte po celozrnných obilovinách, celozrnném pečivu, rostlinném másle, cottage, tvarohu, nízkotučném jogurtu, tvrdém sýru, libové drůbeží šunce, po čerstvém ovoci a zelenině či po cereáliích. Dopřát si můžete i med, marmeládu s nízkým obsahem cukru či light kompoty. Hodí se i cereální sušenky.


4. V jídelníčku vyměňte nezdravé varianty za zdravější. Zkuste například hnědou rýži, celozrnnou mouku, hodně zeleniny a netučné maso či ryby.

5. Začněte cvičit. Jenom posilováním, i když bude cílené přímo na břišní svaly, břicho nezhubne. Svaly si sice vytvoříte, ale zůstanou ukryté pod tukovými polštáři. Proto je potřeba před samotným posilováním zařadit do cvičební aerobní aktivitu v takové frekvenci, při které se spalují tuky. Její délka by měla být minimálně 20 až 30 minut. Nezapomínejte procvičovat všechny břišní svalové skupiny, ale i svaly zad.

6. Každý den začněte ráno sestavou tří nejúčinnějších cviků. Při posilování břicha je důležitá preciznost, pravidelnost a vytrvalost - jen tak docílíte kýženého výsledku. Ideální je 5 až 10 minut denně. Je také dobré posilovat všechny svalové skupiny břicha. Jedno z hlavních pravidel zní: plynulost. Cviky neprovádíme trhaně a hmitáním, ale plynule, spíše pomalu.

7.Nůžky
Vleže na zádech se zvedněte na lokty. Natažené nohy zvedněte asi 20 centimetrů nad zem a střídavě překřižujte jednu přes druhou, jako když stříhají nůžky.

Sklapovačky
Tentokrát se posaďte, opřete se rukama za tělem, pokrčte kolena a zvedněte je tak, aby byla co nejblíž k hrudníku. Pak nohy pomalu natahujte zpět, zhruba vodorovně s podložkou, zároveň pokrčujte ruce v loktech. Nohy nepokládejte až na zem.

Zkracovačky
Klasický cvik, který je velmi efektivní. Jednoduše si lehněte na záda, nohy pokrčte a dejte je mírně od sebe. Ruce spojte za hlavou a s nádechem se přitahujte vzhůru ke kolenům. Pak se zas pomalu spouštějte dolů. Bedra zůstávají na podložce, neprohýbají se.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama