Blog je můj svět.

Červen 2014

Originalita neroste na stromech(týdení téma)

23. června 2014 v 13:38 | Laura
Originální věci nerostou na stromech ty si vymyslíte nebo postavíte.Jestli nevíte co znamená originální věc....tak to je to že to máš jen ty a nikdo jiný: Tyto šaty jsem namalovala v malování jsou hnusné,ale originální

Krajina

19. června 2014 v 14:18 | Laura
Máte rádi krajinu jako já???? Já ji miluji:

Hlasy v hlavě (téma týdne)

19. června 2014 v 14:13 | Laura
Hlasy v hlavě vznikají např.: z toho že máte z něčeho strach,černé svědomí, apd.Nebo když jste ráno slyšeli píseň.Já o tom nic nevím teď se zpívám píseň z rána.

Koment

14. června 2014 v 13:11 | Laura
Hele zuzu jistě každý má svůj názor a já proti tomu nic nemám,ale trošičku jsi mi ublížila s tím komenten u Svět za zrcadlem.Já nejsem zavislák na techniku,ale vážně by mě to bavilo a chtěla jsem najít spůsob jak to zdělit.A jsem smutná kvůli tobě.Křičící Plačící

5 faktů

14. června 2014 v 12:51 | Laura
7 faktů

1. Nedokážeš si olíznout loket.
2. Nedokážeš si spočítat vlasy.
3. Nedokážeš dýchat pusou a k tomu mít vyplázlí jazyk.
4. Teď si vyskoušej bod 3.
5. Zjistil(a) jsi že to jde,ale vypadal jsi u toho jako pes hihi!!!!

Píšu ti (téma týdne)

9. června 2014 v 13:31 | Laura
Píšu ti no moc to nechápu tak to skusím.Psát si můžete z různých zdrojů např.:SMS,Email,Facebook,twiter,Viber.......atd.Píšete si zprávy různých typů jako jsou:Ahoj,jak se máš? Co děláš..atd.Já píšu na blog(LoL)tak zas příště papaSmějící se

Takový ten pocit(téma týdne)

5. června 2014 v 13:19 | Laura
Znáte ten pocit jak zjistíte že se vše mění a jednou vaše rodina nebude jako dřív? Jestli ano tak vám dám radu nemyslete na budoucnost a soustřeďte se na přítomnost a aš nastane budoucnost budete na ni připraveni.Věřte mi!!!!!papa

Báseň:Snadné je milovat

5. června 2014 v 7:20 | Laura

Jak snadné je milovat

Snadné je líbat
a snadné je se smát,
snadné je křičet
a lehčí se s tebou prát.
Snadné je milovat se
za teplých letních večerů,
snadné je milovat tě,
když nikdo jiný není tu.
Snadné je plakat a vzlykat a naříkat,
snadné je všeho se pro tebe vzdát,
snadné je předstírat, žes nikdy nebyl tu,
těžší je přestat si lhát.

Spousta nezodpovězených otázek

5. června 2014 v 7:18 | Laura

Spousta nezodpovězených otázek

"Kdo jsi?" ptám se. Ale ona mlčí.
Pohnu rukou. Ona také. Naše prsty se střetnou na chladném skle.
Křičím na ni, ale snad neslyší. Možná taky křičí, ústa má otevřená, ale neslyším jedinou hlásku.
Kdo jsi? Kdo jsi? Kdo jsi?
A ptám se já nebo ona?
Je smutná. Vidím jí to v očích, třebaže netuším, co to způsobilo. Ani nevím, kdy jsem si tohohle začala všímat u lidí. Ale teď mám pocit, že vím. A že ona je smutná.
Nelze ji obejmout přes chladné sklo. Nelze jí nic říci, protože neslyší.
Je člověk pokaždé tak bezmocný? Je to pokaždé takové jako ve pátém dílu Harryho Pottera, kdy se člověk propadne za závoj? Víte, že tam je, cítíte ho, ale nic nemůžete udělat? Je to jako zrcadlo z Erisedu, jen horší a bez vysněného přání?
Pokaždé to tak... bolí?
Vím, že mě zná. Lze to číst ze způsobu, jakým se člověku dívá do očí. Vím, že ten úsměv je falešný.
Je sama. Uvězněná za sklem, za tříštivým sklem s ostrými hranami.
Uvědomím si, že je jako Doctor. Snad jen bez TARDIS a možnosti cestovat časem a prostorem. Tvor uvězněný na jednom místě, bez vlastní podoby. Hračka, co na sebe bere pocity ostatních. A někdy, ale jen někdy, se jí podaří ukázat ty pravé.
Jako právě teď.
Chci vědět, kdo to je. Ale nejsem si jista, zda to ví ona sama.
Chci vědět, proč je smutná.
Chci ji dostat z podivného světa za zrcadlem.
Chci ji vidět šťastnou.
Ale asi toho žádám moc. A na jazyku mám spoustu otázek, které mi nikdo nezodpoví. Ani ona. Vím, že se stačí jen vzdálit, a ona zmizí, vypaří se do nitra svého světa za zrcadlem a mě nechá samotnou v ponuré realitě.
Poslední dotek. Poslední úsměv, který mi opatrně oplatí. Otočím se. Ona taky. Odejdu. A ona se mnou.

8 typů jak zhubnout

5. června 2014 v 7:13 | Laura
1. Jezte pětkrát až šestkrát denně. Nezapomínejte tedy na dopolední a odpolední svačinku, protože časté jídlo donutí váš metabolismus přeřadit na vyšší rychlost a vaše tělo pak bude rychleji spalovat přijaté tuky.


2. Dejte si dvacet minut před večeří několik kousků zeleniny. Zaplníte si žaludek a nesníte toho tolik.

3. Nikdy nevynechávejte snídani. Jídlo na talíři by však mělo být vyvážené. Sáhněte po celozrnných obilovinách, celozrnném pečivu, rostlinném másle, cottage, tvarohu, nízkotučném jogurtu, tvrdém sýru, libové drůbeží šunce, po čerstvém ovoci a zelenině či po cereáliích. Dopřát si můžete i med, marmeládu s nízkým obsahem cukru či light kompoty. Hodí se i cereální sušenky.


4. V jídelníčku vyměňte nezdravé varianty za zdravější. Zkuste například hnědou rýži, celozrnnou mouku, hodně zeleniny a netučné maso či ryby.

5. Začněte cvičit. Jenom posilováním, i když bude cílené přímo na břišní svaly, břicho nezhubne. Svaly si sice vytvoříte, ale zůstanou ukryté pod tukovými polštáři. Proto je potřeba před samotným posilováním zařadit do cvičební aerobní aktivitu v takové frekvenci, při které se spalují tuky. Její délka by měla být minimálně 20 až 30 minut. Nezapomínejte procvičovat všechny břišní svalové skupiny, ale i svaly zad.

6. Každý den začněte ráno sestavou tří nejúčinnějších cviků. Při posilování břicha je důležitá preciznost, pravidelnost a vytrvalost - jen tak docílíte kýženého výsledku. Ideální je 5 až 10 minut denně. Je také dobré posilovat všechny svalové skupiny břicha. Jedno z hlavních pravidel zní: plynulost. Cviky neprovádíme trhaně a hmitáním, ale plynule, spíše pomalu.

7.Nůžky
Vleže na zádech se zvedněte na lokty. Natažené nohy zvedněte asi 20 centimetrů nad zem a střídavě překřižujte jednu přes druhou, jako když stříhají nůžky.

Sklapovačky
Tentokrát se posaďte, opřete se rukama za tělem, pokrčte kolena a zvedněte je tak, aby byla co nejblíž k hrudníku. Pak nohy pomalu natahujte zpět, zhruba vodorovně s podložkou, zároveň pokrčujte ruce v loktech. Nohy nepokládejte až na zem.

Zkracovačky
Klasický cvik, který je velmi efektivní. Jednoduše si lehněte na záda, nohy pokrčte a dejte je mírně od sebe. Ruce spojte za hlavou a s nádechem se přitahujte vzhůru ke kolenům. Pak se zas pomalu spouštějte dolů. Bedra zůstávají na podložce, neprohýbají se.